Benimde eşim yanımda değil doğuma kaynanamların yanına geldim esimde gitti dükkan başında durması gerekiyor diye suan korkuyorum doğum başlarsa anlamam diye nasıl haber vercem diye düşünüyorum 😔😔aramızda 1 saat tek var tek korkum doğum olduğunu anlamamak