Ecrnsuos benim de rahmin dışında myomum vardı. Hamilelik öncesi fark etmiştik, hormonlar büyütebilir de kucultebilir de ama dışa doğru büyüdüğü için bebeğe olumsuz bir etkisinin olmadığını söylediler. Ve büyüdü, yaklaşık portakal kadar oldu😁 sezeryan sırasında doktorum aradan çıkarıp myomu da aldı, hamilelik sürecinde herhangi bir ağrıya da sebep olmadi. Eğer sezeryan sırasında alınmasaydi, sonrasında aldırmam gerektiğini söylemişti