32 haftalikken Aydın’a Erzincan’a gittim yol normalde nerdeyse 20 saat falandı ama biz 2 saatte bir mola vererek gittik aralarda hep yürüdüm tabi ayaklarımda biraz ödem olmuştu oraya vardığımda ama bi kac gune gecti. 2 hafta kadar sonra da ayni yolu ayni şekilde tekrar döndüm