minikinsantanesi evet en azından içinde ne olduğu belli,hazır gronalalarda şeker ve tatlandırıcı oluyor. Yulaf lapası yaparak dilediğin gibi kendi damak zevkine göre tatlandırabilirsin,yoğurt ve meyvelerle tüketebilirsin yine aynı şekilde sütle de ayrıca süt ve meyvelerle beraber blenderdan geçirip smothie yapabilirsin. Ben omlette yapıyorum daha doyurucu oluyor