ilkaygulr merhaba bebeğinizin 2hafta önde veya geride olması sizi korkutmasın benim sürekli öndeydi taki 33.haftaya kadar 33 de gelişimi durdu ve normal kilosuna geldi birde bildiğim kadarıyla önde olması sıkıntili birşey değil doktorum sadece iri bebek olabilir normal doğum zor olur sadece demişti ama bebek kendi kilosuna geldi zaten daha çok zamanınız var