Kızlar Merhaba . 33 haftalık hamileyim . Haftaya 1 hafta kendi doktorum değil de acilde bi doktordan soğuk algınlığı bahanesiyle rapor alabilirmiyim. Bu raporu alırsam doğumdan sonraki iznimden 1 hafta kısalır mı bana yardımcı olurmusunuz . Sonrasında devam edicem gene çalışmaya ama 1 hafta dinlenmek istiyorum 😞