gamzecgr Aysel-5555 evet hemşire aramıştı benim iki doz için de 19.hafta da ilk doz 23 te ikinci dozu oldum
EDA-GUN12 Aysel-5555 ben biraz önce oldum aşıyı 21 haftaligiz şu an 27 haftada gel dedi eve gidince de ağrı kesici jap ye dedi saat 11 de de bir tane ye dedi yemeidm ben
minikmucizeemaak Aysel-5555 Hemşiremle wp üzerinden görüşüyorduk ilk dozu 19+3 de ikincisini 1 ay sonra olmuştum
Zehrabal1 Aysel-5555 ben iki sene önce bı doz olmuştum o yüzden sadece bı doz yeterli göründü onu da 28. Haftada oldum