sunshine_ 20 haftalık hamileyim Yaklaşık 2 saattir karnımın sağ tarafında ağrı var kasıkda değil biraz daha üstünde normal mi ?
zumrasmom1 sunshine_ seni korkutmak istemem ama karnın sağ üstünde ağrı gebelik zehirlenmesi belirtileri arasında da var canım. İstersen bir doktora görün
merii10 sunshine_ anladm bnde 20 ye grdim bebek toplaniyr gbi sertlesiyr arada ama anlık oluyor geciyr acaba öyle mi diye merk ettm
sunshine_ zumrasmom1 bende ondan korktum da doktoruma ulaşamadım geçmezse acile gidicem dün kontrolüm vardı bişeyim yoktu bugün aniden oldu