Konul548 bebek,eş,su,ödem derken zaten direkt 10 kilo gidiyor . Ben ilk gebeliğimde öyle olmuştum Doğumdan sonra 9. Gün tartıya çıktığımda 10 kilonun gittiğini gördüm sonra bebeğin kırkı çıkana kadar 6 kilo daha gitmişti hiçte uğraşmadım vermek için sadece çok su içtim