Yesimm0011 Kızlar oğlum 37 haftalık ve bugün kontrolde 3000 kilo olduğunu söyledi doktorum sizce nasıl sizin bebişleriniz kaç kilo
Tugceliko-19 Yesimm0011 28. Haftada 1.450 demişti şu an 30 olcam bilmiyorum kaç olmuştur . Ama ilk kızımda ben de 38+2 de doğum yapmıştım 3.450 doğmuştu kızım gayet normal bence bebeğinin kilosu . Her zaman söylüyorum önemli olan sağlığı 😘🙏🏻
Ceferovs07 Ben dün kontrolda oldum 38+3 3600 gösterdi. Benim bebe bir azcık tosun qaliba🧿😁 Ama ultrasonda hafta olarak 37+6 gösterdi