Sedefffsu reglim üç gün geçene kadar hiçbir belirti olmadı. Normalde düzenli regl olurdum regl olmayınca psikolojik hrrhalde dedim. Normal adet olacakmış gibi kasik ağrısı bel ağrısı ve göğüs hassasiyetim vardı. Oda zaten her ay oluyordu. Neyse üçüncü gün gittim kan verdim gelirken de erken gebelik testi alıp geldim yaptım negatif çıktı. Sonraki gün sonuç almaya gittim 4.88 doktor düşebilirdw yükselebilir de dedi. Bir hafta sonra tekrar kan ver dedi. 562 olmuştu değerim. Geç döllenme dediler son adet tarihinden bir hafta bir gün geri gidiyor bebiş