alyamm_33 ilk önce herkese ayrı ayrı tedaviler uygulayabiliyor doktorlar doktor bulup doktorun dedikleri daha makbul tabiki ben adet düzensizliği için gitmiştim bana doktor yumurtalar tembel tüp bebek olur sana deyince çatlatma iğnesi falan oldum gonal f iğnesi falan vuruldum sonra iğneler pahalı gelmeye başlayınca doktra hocam durumum sıkıştı deyince bir ay daha doğal yolla deneyelim ozaman dedi o sonra hamile kalmışım tedaviyi bırakınca herkeste aynı olmaz ama cnm bnm