Bence doktorunuzla iletişime geçin çünkü ben her kontrole gittiğimde doktor rutin tembihlerinin arasında mutlaka bu ateşlenme konusunu söylüyor.Ateşin olmadı vs değil mi diye,ateşi hiç istemeyiz diye.İdrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum sıkça.Onun için özellikle soruyor.