Kızlar selam. 34.haftadayım çalışabilir raporu aldım ama artık dinlenmek istiyorum. Aile hekimimden istirahat raporu alsam 37.haftaya kadar olan 5 hafta yine eklenir mi doğum sonrasına. Yoksa yine çalıştığım kadarı mı eklenir? Çalışamaz almayacağım sonuçta istirahat alacağım.