Zeybal34 bende de ilk 3 aylık dönemde oluyordu daha çok kasık kısmında bi batma oluyordu doktorum rahim genişlediği için normal olduğunu söylemişti ama ağrı sürekli bir hal alırsa öksürme hapşırma dışında ve idarda yanma varsa kontrole gelmemi söylemişti ama gerek kalmadı şuan 22+4 teyim pek bir şikayetim kalmadı.