Dün nst bebek hareketi azdı diye yatış yaptılar güya bugün cıkacaktım şimdi de tutturmuşlar 38 haftalıgım yok haftam dolmuş bilmem ne eve yollamıyorlar. Bana mı saçma geliyorrrr? Sancım yok bişem yok üstelik ultrasonda da cok hareketli oldugunu doktorlar gördü. Bebek sadece nst girdigimde hep böyle hareketsiz. Çıkmak istiyorum çıkartmıyolar gerçekten darlandım artık. Hastane evime 10 dk bir de..