Halin Kızlar 7+1 haftalığım. Doktorumdan prilam istedim ama 8. Haftadan önce vermediğini bebeğe zararlı olduğunu söyledi. Sizde de böyle mi doktorunuz ne zaman verdi bi zararı var mı bebeğe
tugcesakzci Halin 10. Haftamda verdi doktorum 21 Haftalık olduk hala kullanıyorum bulantılarım içmediğim zaman yoğun oluyor
Minigiim-vebenn52 Bebeğe bi zararı olacağını sanmıyorum ya ben sonuçta bu ilaç hamileler için yani zararı olsa hiçbir haftada kullanılmazdıki
Fzsmom Halin ben de 7. Haftada başlamıştım kullanmaya günde 4 e kadar alabilirsin demişti doktorum gece yatmadan 2 tane sabah kalkınca 1 tane gün içinde de 1 tane alıyordum. İlk 3 ay full o şekilde kullandım daha sonrasında azaltarak bıraktım.