Kızlar bu ara çevremden hep sütün gelmedi vs gibi şeyler duyuyorum endişeye kapılıyorum.
Ben psikolojik olarak kendimi emzirmeye odakladım ama her ihtimale karşı süt sağma makinesi ve biboranda aldım biboronda avent tercih ettim ama Aventin kullanışsz olduğunu söyledi birisi sütü gelmemiş kilodan düşünce avent biboron vermişler hemşirede ucuz biboronlardan alın bunu çocuk emmekte zorluk çeker demiş
Ama Aventin özelliği meme reddi olmaması zaten siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ?