Bugün 34+3 nstye girdim dr uma güm içinde karnım sertleşiyo demiştim nstde pek bi şey çıkmadı açıkçası dr ben öyle sertleşiyo deyince adalat yazdı sabah akşam iç dedi ama çok yan etki okudum yani öyle aşırı bi kasılmam yok çık kullanasım gelmedi açıkçası kullananlar ilaçla ilgili bi şeyler yazabilirse sevinirim