Kızlar merhabalar hayırlı kandiller. Ben 5 haftalıkken ikiz hamile olduğumu öğrendim 1 hafta sonra bir kesede kalp atışı oluştu diğerinde oluşmadı doktor vücut tarafından emilecek kanaman olabilir dedi o zamanlar hiç kanama olmadı şu an 14+1 im 2 haftadır kahverengi leke oluyordu normal dedi şimdi kırmızıya döndü kanlı akıntı geliyor var mı basına gelen 😔 cok tedirginim umarım geçici bişydir😔