Osii çok geçmiş olsun inşallah bir daha yaşamazsınız bu olayı. Bugün lekenleme gelmedi çok şükür. Dün full yattım, bol bol su içtim dinlendim bugün iyiyim elhamdülillah. Yine devam ediyorum beslenmemi sağlam yapmaya özen gösteriyorum. Siz de dikkat edin kendinize, moralinizi bozmayın siz iyi olursanız miniğinizde iyi olur Allahın izniyle ❤️