Evet sonundaa doğurdum kızlarr
39+3 de gelen çınarımızz cumartesi akşam 4-5 gibi sancılar girmeye başladı ama ben yalancı sanıyorum çünkü 36+5 de gelmeye çalışmıştı çınarımız sonra takip ettim sancılar baktım 5 dk da bire düştü ama ven bu 5 dk da birle akşam 11 e kadar dayandım evde çekeyim diyodum sancıyıı sonra biz bu çok meşhur çam ve sakuraya gittik acilden giriş yaptığımda 3 cm açılmam olduğu söylendi ve bahçede 3 saat yürü gel dedii yarım saat yürümeden sonra sancılar 3 dk da bire düştü ama artık ne oturtabiliyorum ne nefes alabiliyorum içimde sadece bağırma isteğiii geliyor aradan 1.5 saat sonra biz tekrar girdik ve 6 cm açıklıkla beni sancı odasına götürdüler bana bana iyi gelecek bir serum takıldığı söylendi ama suni verilmiş 1 dk da bire düştü sancılar ve yatağa bağlamışlar ne yürüyebiliyorım ne başka bişey yatakta yatıyorum aradan 2 saat sonra tekrar muayne ettiklerinde 6 cm açıklıkta kaldığı ve acil 5 dk içinde sezaryana alındım daha sonra belden iğne vurdular bana hiç uyuşmadım genel uyutular ve 1 saatte çıkmışım sezaryandan bu kadar acılı hikayeden mükemmel kokulu dünya tatlısıı oğlumu verdiler kucağımaa
Hastane hakkında sorularınız varsa alabilirim