Kızlar merhaba; bugün doktor kontrolüm vardı 36. Haftadayım nst normal kan normal çıktı ama ultrason da doktorum aminyon sıvısında azalma olduğunu söyledi. Hemen alttan muayene ile suyumun gelip gelmediğine bakmak için test yaptı gelmemiş. Açılmama baktı 2 cm açılma olduğunu gördü. Pazartesi günü sezeryan doğuma alacağım dedi. 2 cm açıklıktan kaç gün sonra doğuma gittiniz ? Normal mi böyle olması. Erken değil mi ? 37. Haftada alınması.