Hilal_blc benim olmuşdu acılma iğnesi buscopanı vurdu ebe çarpıntım başlamışdı baskı da yaptı biran ölüyorum sandım geçmişti nefes ayarlayamayınca insan gazda sıkışınca çarpıntı oluyor Dr bildirin yada bir kardiyolojiye görünün 30 haftadan itibaren görün dedi randevu düşünemiyorum birde bende yılar önce olmuşdu hamileligimde 4 defa kardiyolojiye gittim hiç sorun çıkmadı en son geçen yıl yürüğüş bandına cıktım onda ritim bozukluğu çıktı kalp kapağı çökük lüğü ve kaçak varmış inanın her lafa kulak asmayın bende farlı sende farklı olabilir herşeyi hamileliği yormamak gerek