Habibe_ Zeehraaaa 13 haftalık hamileyim 14 aylık da oğluşum var akşama kadar kucağımda 🥴🥴 Allah’ın izni ile birşey olmaz kendini çok zorlama canım sağlıkla büyüt bebeğini 🌸
Kahverengi Zeehraaaa valla kendini zorlamadıkca birşey olmaz Allahın izni ile 13 kilo bir oğlum var kucağıma alıp merdivende çıkıyoruz yokuşta 😞
2lokummannesiii Zeehraaaa yani ilk haftalar dikkat edin diyorlar. Ama alakası yok tutunacak bebek tutunuyor demişti doktorum. Benim de oğlum var 4 yaşında kucağıma da alıyorum gerektiğinde. Allah korusun bir şey olmaz inşallah.
Melek__55 Habibe_ bende onu yazcktm🤣bende 15 haftalıgim kızım 20 aylık kucağımda hep bisy olmaz ama dikat et gene
Zeehraaaa Aslında poşet çok ağır deildi belki de yokuş çıkınca zorlandım süt kola tavuk bu tarz şeyler vardı içinde. Aksi bir durum olduğunda ne gibi belirti olur
Habibe_ Zeehraaaa kanaman olmadığı sürece sıkıntı olmaz,belin ağrır belki ondada uzanıp ayaklarını biraz havaya kaldırabilirsin
myangelson Zeehraaaa sen böyle yazdığın göre birşeylerden suphelendin bir sıkıntın mi oldu ağrın mi var?
myangelson Zeehraaaa çok aşırı şiddetli bir ağrın ve lekelenme, kanama yoksa bir sıkıntı olmaz ama sen yine de dinlen ayaklarını uzatıp
G-k Zeehraaaa ilk gebeliginse taşıma, ağır kaldırmaktan düşük tehlikesi ve plesantanin yanlış konumlanmasi, kanama gibi şeyler olabiliyor. Yani yer çekimi iyi değil hamilelerde.