Haticetalan Hanımlar oğlum 2 yaşında sünnet olucak yarın sabah süreç nasl ilerliyor bilgi verebilir misiniz acaba
EmineTarik Haticetalan uyutacaklar mı ben bölgesel uyuşturma ile yaptırdım biter bitmez çıkış verdiler eve gelince uyudu ilk uyanınca bi kötü oldu çok ağrısı vardı şurupla biraz sonra ağrısı geçti bize ilk çişinden çok bandajını çıkartırken çok zorlandık başka öyle bir zorluğu yok şükür
Sevdayaz Haticetalan 1 yaşında yaptırdık bizde. Korktuğum gibi olmadı çok şükür. Karton bardak ve sarı kantoron yağı bize iyi gelmişti. Tek problem doktor 2 gün kalkmadan yatsın demişti asla yatıramadım ben karton bardak o evrede çok işimize yaramıştı. İlk günü atlatınca bitiyor neredeyse zaten🌸
Prens-2 Ben 2 oğlumu da bebekkene yaptırdım İlk çişi atlardımı rahatsın 3 günede hiç birşeyi kalmaz inş
mucizem0111 Vallahi ben 4 aylıkken yaptırmıştım 2 yaşındaki bir çocukla kıyas yapamıycağım benim oğlan şuan 2 yaşında ve şuan yaptırdığımı düşünerek zor geçerdi herhalde aşırı hareketli çünkü ama ilk 1 hafta zorlanırsınız sonrasında atlatır diye tahmin ediyorum
Haticetalan mucizem0111 valla en iyisini yapmşsımız bnde çok istedim evdekiler malum erken erken diyip geçiştirildi daha da ilerlemeden yaptıralım artık dedim ameliyatta bakalım bekliyoruz
mucizem0111 Haticetalan keşkede yaptırabilseydiniz evet canım bebekken çok rahat oluyor gerçekten bende eşimi zor ikna ettim ona kalsa 5 yaşında yaptırırız diyodu sonra inat ettim ben bide arkadaşımla beraber ettirdik aynı gün oda cocugunu yaptırdı aralarında 3 hafta vardı şimdi eşim iyiki senin dediğin olmuş diyor tekrar oğlumuz olsa onunda erken yaptıralım diyor sağlık olsun ama canım illaki bunuda atlatırsınız zorlansanız bile süreçi atlatırsınız bir şekilde merak etmeyin 🥰