bsraa16 Ay 2 ay oldu bende doğum yapalı. Doğuma girmeden durmadan tekrarla bol bol sütüm var diye 😂 benim ameliyat sonrası çok fazla sütüm vardı. Kendinr durmadan olumlama yap. Sütle ilgili hegatif bişi düşünme. Anestezi geçince yürü. Bol bol su iç. İçinde kafein olan herhangi bir şeyi bol bol iç. Annem 330 ml lik şişelere komposto yapmıştı geceden. Valla o gün 7 8 tsne içtim. Katı yiyemiyorsun zaten. Şekerin düşmesin diye bence komposto götür. En kötü meyve suyu gibi bişi al. Filede 2lt lik bir tsne meyve suyu var meyve oranı yüksek. Kabız olmamaya çalış 😂 ben ilk hafta katı yiyecekleri çok az yedim. Hareket et bol bol. Hastaneden çıkınca eğer baş ağrın olursa, yastıksız biçimde yatakta dümdüz yat. Devam ederse hastanede serum takıyorlar ☺️☺️
Ben hemen ayaklandım canım. Hatta 4.gün araba sürmeye bile başladım 😂😂