elifsen fanatik Fenerbahçeli benim eşim. O yüzden Fenerbahçeli bir pasta yaptırdım ve üzerine “hazırlan baba oluyorsun ” yazdırdım . Ama uzak bir pastaneydi evime bu . Siparişi verdim . Akşam almam gerek . Eşim işten çıktı ,ben de hemen hazırlanıp kapıda bekledim . Canım sabahtandir çok pasta çekiyor nolur gidip pasta alalım falan dedim . Hayatta pasta tatlı o tür şeyler sevip yemem eşim şok oldu 😂 ilk kez pasta istedin benden hadi gidip alalım valla değişik dedi . Kafasına göre pastanelerin önünde duruyor ama ben konuma göre götürüyorum onu . Neyse onu arabadan indiremedim gittim ben aldım pastayı geldik eve . FB nin maçı var o akşam diye yemeği de erkenden yedik . Sonra uzandım ben . Eşime de çok yoruldum tabaklari ve pastayı salona getir maç izlerken yiyelim dedim 😂 getirdi kutuyu azcik açtı baktı ki sarı lacivert ,hemen sarılıp öptü beni . Bana mı yaptirdin pastayı sağol falan diye . Hâlâ yazıyı görmedi çünkü 😂sonra tamamını açtı , yazıyı okudu inanmadı bin kez yemin ettirdi . Testi gördü hâlâ inanmıyor , maç bitti o şokunu atlatana kadar 😂FB’nin izlemedigi tek maçı olabilir o gün yani :) sonra da herkesi arayıp baba olcakmisim diye duyurdu deli adam 😂❤️