Melisaalver Bence fark etmiyor bende akşam yapmıştım testi. Ama için nasıl rahat etcekse öyle yap istersen 🙏🏻🌸
Merve-metin AsGz2020 evet yaptım tek çizgi çıktı maalesef 😔 çok belirti vardı neden tek çizgi çıktı anlamadım
Merve-metin Yes_mom0 evet yaptım ve tek çizgi çıktı 😔 belirtiler o kadar çok hamileliğe benziyordu ki bu seferde olmadı sanırım
Merve-metin Pinark92 tamam:) adet tarihin yaklaşmasında baş ağrısı azda olsa oluyor bende bazen hiç olmuyor bazen duramıyorum ağrıdan bide mevsim geçişleri de etkiliyor
Pinark92 Merve-metin Belirtileri çok benzer olduğu için bende ayırt etmekte zorlanmıştım hamileliği :)
Melisaalver Ya çok umutluydum bendee. Belki geç döllenmedir regl olmazsanız bir daha denersiniz. Dua edicem sizin için🙏🏻
Merve-metin Melisaalver evet bende çok umutluydum hamileyim diyordum ama tek çizgi çıkınca çok kötü oldum 😔 umarım geç döllenmedir inşallah öyle umuyorum 🙏🏻 Çok teşekkür ederim dualarınıza beni de katacağınız için 🙏🏻
Seraymesut Merve-metin bence kan verin bazı durumlarda gebelik olupta böyle negatif olma durumu oliyor
Merve-metin Seraymesut bide kan vermeyi deneyim yarın izinliyim yarın gidip vereyim kan o zaman en azından net olur