MelikeBulut Evde şeker takibi yapıyorum yemekten yarın saat sonra 15 dakika yürüyüş yapıp 15 dakika dinlendikten sonra ölçüm yaptım 98 çıktı sonuç nasıl anlayan var mı
Babydurubaby MelikeBulut yemekten 1 saat sonra ölçüm yap dedi doktorum bana , ilk lokmayı attıktan 1 saat sonra
Brn_cnn MelikeBulut sirf şekeriniz yüksek çıkmasın doktora Aticaksiniz diye mi 15dk yürüyüş yaptınız? Yoksa rutininiz mi böyle? Şuan doktor için böyle yaptıysanız sekeriniz düşük cikicak diyelim ama sonra yemeklerden sonra hep yurumeniz lazım bunu yaşam tarzı edinicekseniz yapın normalde yurumuyosaniz yurumeyin
MelikeBulut Babydurubaby anladım inşallah bugün 4 kez daha ölçüm yapıp aticam inşallah sorun çıkmaz ☺️
MelikeBulut Brn_cnn yok doktorum sadece 1 gün istedi yani amacı ne bilmiyorum gizli şeker vs de yok dedi
balkizim_06 28 haftalık hamileyim şeker testı dün yapıldı bana da şeker değerim iyi ama hafif kansızlık var idrarında enfeksıyon var dedi….cnm sıkıldı 25 yaşındayım ilk bebeğim şmdiye kadr hiç kansızlıgım olmadı….
MelikeBulut balkizim_06 tamam korkmana gerek yok onlar zamanla dengeler sen enfeksiyonun için bol bol su tüket benim idrarda enfeksiyon aşırı vardı 1 hafta antibiyotik kullandım şimdi çok az var onuda su icerek atarız dedi doktor senin ilerlememis demekki korkma