daisybebek hergün test yapıyor muydunuz? Ben bugün adet günüm yaptım negatif çıktı pozitif olmaz heralde artık. Buarada ben gebelik düşünmeden doktora gittim muayne oldum. Tetslerde yaptırmıştım gebeliğe engel birşey olmadığını söylemişlerdi kist falan yok demişlerdi. Benimde ilk gebeliğim kimyasaldı çok üzülmüştüm ağlamıştım sonra kızım oldu. Allahım sizede sağlıklı hayırlı evlat versin inşallah. Bu 2. Çocuk İçin 3. Ayımız ama olmuyor işte. Benim adetimde düzenidir en fazla 1,2 gün erken ya da geç olurum. Hepte adet olmafan kahverengi akıntım olur derim birkaç güne adet olucam. Olmadım birde beyaz akıntım var 2 gündür. Alt karnım gergin şiş gibi. Kasığımda batma oluyor. Ama testler negatif. Umudumda progesteronun testte yüksek çıkmasıydı ama stresten oluyor heralde.