ezydn güncel muayene ücretinden haberim yok ama steril bir hastane değil 2 sene önce oğlumu orda normal doğum yaptım on gün yoğun bakımda kaldı hastane mikrobu kapmış ordan artık nasıl kaptırdılarsa. Bebeği getirdiklerinde bana mama verip getirmişler hemşireler çok berbat bir hastane kesinlikle önermiyorum yetkili kimse yok muhattap bulamıyorsunuz Suan 2. gebeliğim daha nerde yapacağıma karar veremedim bende