AyiPeddington Aysll33 hmm anladım sağol kuzum. Ben 17 ye yıkayan biter duydum bugün bı deniycem bakalım temiz yikarsa yazarım inşallah
Beceriklianne AyiPeddington ben baya oldu yaz başında vermiştim cnm 16 diye kaldı aklımda sanki metre kare fiyat. Ama cok temiz yıkıyorlar . Hep onlara veriyorum ben halılarımı. Dogum öncesi de vericem inş
AyiPeddington Beceriklianne önemli değil kuzum. Bugün gönderdim bı yere bakalım. İnşallah temiz yiksr 17 den yikiyacak