Hanımlar öncelikle hayırlı kandiller 3 Ekim’de 10+3 olacağız 3 Ekim’de devlet Hastanesi’nde randevum var normalde özele gidiyorum ama ikili tarama testi pahalıdır diye devlete randevu aldım gittiğimde testleri yapar mı doktor sizde nasıl bir işleyiş oldu tesekkurler sonucunuz ne zaman çıktı