ZemineY Kızlar bugün doktora gittim 37+4um kilosu 3.053 grm dedi bana az geldi sizin kilolariniz nasıl?
atlasveannesi_ İyi gayet çünkü 40. Haftaya kadar bebek her hafta 250 gram alır yanı birkaç haftaya doğum kilosunu yakalar