ezydn 38.haftada bebeğin kafası aşağıda fakat yüzü yukarıya dönük olduğu için doktor doğum zor ve geç olur dedi. Bu durumu yaşayan varmı ? Devlet hastanesi olduğu için normal doğumu zorlayacaklarını söyledi.
ezydn Btlktr benimkide aşağıda ama yüzü ters aklım karıştı , acaba sezeryan mı olsam diyorum doğum zor olacaksa zaten zorlu süreç dahada zorlaştırmak istemiyorum
Btlktr ezydn doktoruna sormalısın bence aynı bu şekilde en doğrusunu o bilir ama bebek kanala doğum başladığı esnada bile girebiliyormuş