Melek__55 Eslemim34 kızımın adı Lina çok güzel bence ben Aylin Lina diye düşünmüştüm sonra Lina koyduk
Eslemim34 Melek__55 Ya Aylin de güzel ama linayla olmazmış zaten 💁♀️ Aylin etlimin kızının adı çok hoş oda
Okamas61 Benim ilk bebegimin ismini masal.koymusduk kaybettik bebegimi erken dogum oldu simdi ikinci prensesim.geliyo rabbim nasip ederse insl ismini lina koyucaz rabbim.nasip ederse hayrlsyla saglicakla gelsin 35+1
Birbahargunu Bundan yıllar sonra aselleri ve linalari numaralandırmak zorunda kalacağız sanırım okulda o kadar fazla etrafımda
Cansuu154 Lina çok güzel isim Hurma fidesi demek arapçada Ama diğer dillerdeki anlamına dikkat edin Hintçe lin kökünden geliyor o da ayıp bir anlam taşıyor bilginize…
Linaa90 Eslemim34 biz lina koyacağız anlamı hurma fidanı demek fakat bizim için babasının adı Anıl onun tersi lına oluyor oradan esinlendik sağlıkla gelsinler 🌸
BirVeraAnnesi35 Eslemim34 Lina Lena okadar çok ki aynı Asel gibi artık duyunca tepki bile veremiyorum