Aleynakymzalp Kızlar bebeğinizin kalp atışını kaçıncı haftada öğrendiniz, vajinal ultrasondan mı bakıldı. Sizce vajinal ultrason zararı var mıdır
Yazmelegi_ Aleynakymzalp 7.haftada duydum vajinal zararlı değil tabikide zararlı olsa bakmazlar bana karından bakıldı
Aysee1123 Aleynakymzalp 6 da karından duyduk biz kalp atışını fakat keseyi 1 hafta öncesinde vajinal gördük. Zararı yok elbette zaten sürekli yapılmıyor gerektiğinde yapılıyor yani
Aleynakymzalp tatlibebegim_ ben de 6. Haftadayım cuma günü kontrolüm var inşallah kalp atışını duyarız, bazıları vajinali önermiyor
tatlibebegim_ Aleynakymzalp doktorum bana bi sıkıntı olmayacağını söyledi öylede oldu şükür bi sıkıntı yaşamadım lekelenme falan 8+2 oldum
Aleynakymzalp Aysee1123 bende keseyi vajinal gördüm cuma günü kontrolum var inşallah kalp atışını duyarız 🥰