Sevilc cok iyi olur sorarsanız. Ben de endokrınolojıye randevu aldım 8 mayısa. O zamana kadar dikkatli beslenmeye devam edeceğim. Cunku diyetisyen beni bir tık korkuttu. Kendim İcın ama bebege bir zararı olmazmıs. Benim kadın dogum uzmanım da bakılmaz dedi. Hatta cevremdekı herkese sordum kimseye bakılmamış. Ama dahiliye uzmanı bakınca boyle oldu..