caglayaman gebelikte malesef oluyor zatn o yüzden kadınlarda daha fazla görülüyor safra kesesi taşı ben hamilelikte detaylı usg öğrendim doğumdan 1,5 yıl sonrada kendi isteğimle ameliyat oldum ağrın sızın yoksa doktor sana bırakıyor ameliyat olayı ben dedim valla onun ağrımasını bekleyemem hamilelik düşünüyordm hamilelikte ağrıması daha kötü diğe aldırdım kolay bir ameliyat korkunuz olmasın