Maysa41 Son adet 16 agustos Kızlar daha doktora gitmedim .3 ay önce düşük yaptığım için unutmamak adına birkaç beta baktirdim sonuçlara bakarmisnz artış nasıl olmuş tarihleri yüklücem
Yazmelegi_ Maysa41 %60 artması da yeterli oluyor bence artışın iyi adete gore kac haftalik şuan 5+6 mı
KuzeyinAnnesi10 Maysa41 bazen tam ikinakrt artmaz %60 da kabul ediliyor canım bi sıkıntı yok keseyi görürsün doktora gitsen
Maysa41 KuzeyinAnnesi10 canım evet de 3 ay önce düşük yaptım ben korkuyorum gitmeye biraz daha büyüsün demistm
KuzeyinAnnesi10 Maysa41 1 hafta sonra git o zaman bebekte görünmüş olur Allahın izniyle inşallah 🥰 ❣️
KuzeyinAnnesi10 Maysa41 alttan muayne de benim 5 de kalpte bebekte görünmüştu canım ama kalp atışı o haftalarda çok az gelir şimdiki gibi gümbür gümbür değil daha küçük olduğu için 6 7 de kesin olarak karından duyuyorsun geç döllenmelerde 8 de duyan da var tabi
filizmom Ben sata göre 7+2 ultrasona göre 6+3te duydum kalp atışını. Değerler iyi artmış gözüküyor hatta ilk artış bayağı yüksek ikiz mi acaba diye düşündüm de sonra 9000 li olan normal.