Zehross03 sarılığı iyice artar canım bak sürekli uyandırıp besle bebeğini. Bizimkinin 17ydi herşeyi yapardir vücudunu ıslak mendille silerdik ayaklarina vururdum anca yarım yamalak gözünü açıp emmeye çalışırdı yavrum. Zaten zayıftı gücü de yoktu of çok zordu. Fototerapi de kötü bişey değil versinler en azından biraz düşer sarılığı