hvvnr_ Herkese merhabalar 🌸 9 haftalık gebeyim sanırım idrar yolu enfeksiyonu oldum ilaç kullanmadan geçirme şansım var mıdır önerebileceğiniz
Deletedmom_70 hvvnr_ yok malesef doktora gorun hamilelikte oluyo bu doktorunu bildir onemli yani hamileyken
gamzecgr hvvnr_ yani çok yüksek değilse bol su tek çözüm bende de biraz çıkmıştı az diye doktorum ilaç yazmak istemedi ilk seçenek suyu arttırmak olsu 5 günde attım öyle
smeyyeav hvvnr_ ilaç ile bol su ile geçiremedim en son dut kurusunu kaynatıp içtim her sabah temizledi sadece sürekli aksatmadan içmek gerekiyor içmeden önce doktorunuza da danışın tabi
Birbahargunu hvvnr_ ikivkere ilaç kullanmadan gecirdim gebeliğim boyunca hiç antibiyotik kullanmadım sürekli su içip idrara çıkın idrar rengi şeffaf olana kadar su için 24 saat içinde 112 lokasiti 0 a düşürdüm bu şekilde
Birbahargunu Birbahargunu doktor yoğun enfeksiyon var dedi toz verdi toz da zaten akşam içiliyor yatmadan ben de şansımı deneyim dedim eve gidip hemen su içmeye başladım ve sürekli idrar yaptım zaten hep geliyor idrar ertesi gün acilde tahlil verdim hepsi normaldi iki kere bu şekilde atlattım