Sila7166
Kizlar ben cok kotu bi hamilelik gecirdim tedavi ile 1. De 1 aylikken kalbi durdu ama o bir ayda hep hastanede kaldim tedavide kullandigim ilaclar cok calistirdigi icin yumurtaliklarim cok calisti ve her yerim 1 ay icinde su topladi
Ve tam 1 aylikken bebegimin kalbi dur
6 ay sonra ikinci tedaviye basladim suan hamileyim ama hep bi korku var 10+4 gunluguz suan ilk kontrolum var ve ben korkuyorum tedavi olanlar yada fikri olanlar beni biraz rahatlatsa biraz kafami dagitmaliyim galiba ☺️