Ilk dogumumda oglumun gelmesini bekledik 40+3 de artik suyum geldigi icin mecbur sezeryan oldum , ikinciye gebeyim artik mecbur sezeryan ama doktorum 38-39 da aliriz dedi. Neden ikincileri erken aliyorlar biliyo musunuz? Ben yine beklemek isterim aslinda tam bebeklerin kilo aldigi zaman son haftalar 😔