RecebinEsrasi ben da hiç almadım ama ilk kızımıda haziran başı doğum yapmıştım bi kaçtane içten bağlama atlet uzun kollu badi ve patikli pantalonlar ama çk olmasın mesela bu hastaneden çıkarken koyulan anakucağı çok terletmişti birde başta büyükler olunca bişi diyemeiyon çoçuk eve geldinde su gibiydi çokta sarıp sarmalamak lazım sonra zaten hemen kısa kollu badilere döndük😂 oyüzden çok almayın derim😌