Bugün kontrol günüm idi bebek 36/0 haftalık ultrason ölçümünde 38/0 çıktı şimdiye kadar hiç önden ve ya geriden çıkmamıştı ölçümleri şeker yüklemesi yaptırmadım kilosu ise 3200 çıktı doktorum 3 gün sonra gelmemi ve o gün boyunca açlık tokluk kan testi vermemi gebelik şekeri için önerdi aletini aldım hemen evde yapıcağım ona göre tekrar perinatoloji uzmanına yönlendirme yaparıs dedi korkulacak bir şey var mı dedim yok dedi ama içimde bir his oluştu gebelik şekerinden dolayımı son hafta kilo aldı birde eski ne var ne yok tüm ultrason fotolarını getir erken döllenme olabilir dedi şimdiye kadar hiç böle bişi dememişri başına böle bir durum gelen var mı gebelik şekeri oluca ne oluyor felan doğuma az kala