yenibirannis teleşlanmayın. Bende panik yaparım diye düşünmüştüm. Panik olmuyorsun anestezi uzmanı devamlı sizin yanınızda sizinle konuşuyor. Size devamlı miğde bulantısı varmı başın dönüyormu diye soruyorlar. Benim miğde bulantısı oldu hemen oksijen tutuyorlar uzaktan rahatlıyorsun. Bebeğimin yüzünü göreceğim diye düşünüm. Benimki utrasyonda yüzünü göstermemiş de😁 Sohbet ederken bak bebeğin diyorlar. O ilk hali o kadar güzel geliyorki anlatamam. Bu ana odaklanın