Ben de 2021’de doğum yapmıştım. Bıyık kısmı bariz lekeliydi. Kapatıcı sürsem bile belli oluyordu. Ne yaptıysam geçmedi maalesef. Serumlar, yağlar, kremler… hele güneşte biraz kalınca güneş kremi de sürsem iyice kararıyordu. 2 sene sürdü. Sonra kendiliğinden geçmeye başladı. Ama o dönemde dermapen yaptır geçer demişlerdi. Ben bebeğimi emzirdiğini için yapmamıştım.