Use12345 Haftaya yaklaşırken hamilelik belirtisi yaşamayan var mıı bende hiç bir belirti yok karın ağrım vardi o da 7. Haftada bitti son bi haftadır sanki bebişim yok gibi hic bi belirtim yok karnım ağrıdığı zaman bebişim büyüyor felan diye seviniyordum 😅
mimar_anne Use12345 evet canım normal oğlumda bende öyleydim 7. Haftaya kadar kaşık ağrılarım vardı ve geçmişti 14. Haftaya kadar da sıfır belirti ile gitmiştim 😁
Umut_aras Use12345 9+3 karın agirisi çekiyorum dünden beridir inanılmaz halsizim sürekli tansiyonum dusuyor bide hiç bı iş yapasim yok ya
lllllaliyeva Use12345 herşey normalse bence sadece şükret. Yemek yiyememekden bir hal oldum. Bel ağrısı, halsizlik, bulantı
Ulker777 9 haftam olucak yarın belirtileri dibine kadar yaşıyorum… 20 günde 3 kilo verdim 50 den 47 ye düştüm.. mide bulantısı kusma beni bitirdi🤦🏻♀️
Use12345 Ulker777 Allah yardim etsin benimde tam tersi hiç biseyden midem bulanmıyor yiyorum sürekli 😄
mimar_anne Ecemnm normal canım belirtiler başlayıp bitebiliyor bazen hamile gibi bile hissetmeyebiliyorsun